diumenge, 27 de febrer del 2011

Castellterçol - La Mola - Montserrat

En l’entreno d’avui aniré fins a una de les moltes muntanyes màgiques que té Catalunya, Montserrat. Per tal de no quedar-me curt, he pensat que podria ser interessant pujar a La Mola i d’aquesta manera incrementar una mica el desnivell. El recorregut d’avui serà d’uns 60km i 2.300m de desnivell positiu, a veure si puc baixar de les 7 hores.
Sóc en Salvador, surto de casa a les 6:30h amb el frontal al cap, en solitari, però amb molta motivació, endavant!!!
Quan passo per coll d’ases, amb la primera dosis de claror que em dóna el dia, miro a l’horitzó, per veure el meu primer objectiu, La Mola, però una lleugera boira no me’l deixa veure. Això sí, un munt d’ocelletes tot cantant em donen el bon dia i em desitgen una molt bona ruta. Miro cap a l’est i mare meva quin cel...

En un vist i no vist ja sóc dins el parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac i cal donar-li les gràcies per oferir-nos aquests corriols tant xulos per córrer.


A la que fa 3 hores que estic corrent arribo a La Mola, hi ha molta boira, però a l’horitzó veig Montserrat i li dic, prepara’t que vinc!!!

Corrent, corrent, quan porto 5 hores, em trobo amb un cartell sorprenent que em diu que només em falten 12km per Montserrat, només??? Això està fet!!!
De cop i volta torno a veure la muntanya de Montserrat, ara sí que està a prop. Al passar per Monistrol aprofito per fer un refrigeri, porto 5:45h, m’ho puc permetre ja que només em queda superar 4km i 675m de desnivell positiu.

Tot mirant el rellotge veig que serà possible baixar de les 7 hores que m’havia proposat abans de sortir, agafo el camí del 3/4 i amunt!!!

Feina feta, arribo a la plaça del monestir amb 6:31h, el dia no és excessivament radiant, hi ha bastant boira, fa vent i una mica de fred. Doncs res més, baixo fins a Monistrol pel mateix camí que pujant, que m’estan esperant i cap a casa. Fins a la pròxima!!!

2 comentaris:

  1. Bones Salvador,
    sóc el jaumet de Santpedor.
    Que tens el track de La mola a Montserrat?
    Salut

    ResponElimina
  2. Sorry Salvador,.
    ja l'he vist que el tens al Wikiloc

    ens veiem crac

    ResponElimina