dilluns, 21 de març del 2016

Marató Vall del Congost - 42 km 3.100 m D+

A les 5:30 h sona el despertador i està plovent. Em vesteixo i, mentre estic esmorzant, consulto el radar de pluges i veig com aquestes estan avançant força ràpid de SO cap a NE. Per altra banda, miro el Twitter del Metocat i veig un parell de Twitts que em tranquil·litzen:




Bé, la situació no pot pas ser preocupant, ja que ahir vam estar al breafing i quan es va parlar de la meteo, el comentari va ser que més o menys seria com la del dissabte, és a dir, possibilitat d’alguna pluja, però res de l’altre món. Així que ens dirigim cap a la sortida amb una idea força clara del que ens espera. Està plovent, sí, i ens mullarem una estona al principi, però la pluja té les hores comptades. Ens situacions força pitjors ens les hem tingut que veure.

De camí cap a la Plaça de la Rectoria, ens diuen que la sortida s’ha aplaçat mitja hora. Carai com ens cuiden, si a sobre sortirem en sec. Així que ens anem a aixoplugar en un bar mentre esperem que sigui l’hora. Em ve l’Alba i em diu: ”Salvador, que m’han dit que s’ha anul·lat la Marató”. Li responc: “Sí home, aquesta Marató és impossible que s’anul·li, n’hauria de passar una de molt grossa!” I li recordo el comentari d’un mail enviat per l’organització uns anys enrere per si no té clar de quina pasta estan fets els organitzadors d’aquesta cursa:



Arriba l’hora, ara ja sí, som-hi, que avui el terreny estarà d’allò més divertit! Sortim del bar, ens saludem amb l’Albert Herrero i el primer que em diu és: “Ostia, quina putada que s’hagi anul·lat la Marató”. Com??? “Sí, tiu, que tots fem la mitja!”. No pot ser, però si ja no plou! Estupefacció total...

I així finalitza la crònica d’avui.

Nota: Digueu-me agosarat, però molt em temo que si enlloc d'Aiguafreda haguéssim estat a Zegama, hauríem corregut la Marató.

I que hi diu el reglament de la cursa al respecte? Doncs això:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada